Orkar ingenting

Vill bara sova för är så otroligt trött! Blev bara stallet för att ta emot hovslagare. Han skulle bara fila till hovarna lite och dra av två skor :) Färdig på mindre än 5min och 200kr kostade det. Man kanske ska bli hovslagare? ;) Var faktiskt sugen på det, då hade jag gått hantverk på tranemo :P Haha, nä det finns så mkt annat! :) Sisse fick som sagt vila, vi tränade bara på att rygga på vägen ner till hagen. Har även kollat hur jag ska ha mitt hår tills imorgon :) Sen har jag helt glömt av att kolla vad jag ska ha för halsband/smycken m.m. Så har lite små panik efter det :P Tur det inte är en "riktig" bal ;)

Hör att det åskar så bloggar så fort den försvunnit :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback