Svar på kommentar

Kommentar: Varför ska du inte vara inne på en vecka? :(

Svar: Kanske varit lite otydlig med detta vrf jag inte kommer att ha tillgång till någon dator på en vecka :) Så tar och skriver det! ;) Eftersom jag sommarjobbar på Borås djurpark i Borås och ska jobba från söndag-onsdag och från fredag-söndag denna veckan ska jag bo hos min mormor och morfar i Borås och deras dator krånglar så då kan jag inte komma ut på internet tyvärr :( Jag bor ju annars i Sexdrega så när jag jobbar så många dagar i sträck är det enklare att bo i Borås :) Mamma tar hand om Sisse och jag har nog kanske fixat en som rider henne den kommande veckan så hon inte bara står och skrottar i hagen :)

Kommer ju att blogga från mobilen om hur min dag varit och hur det går med Sisse där hemma m.m. Kan ju även mms blogga så det inte blir helt tomt med bara en tråkig text så någon bild blir det ju från dagen också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback