Terränghästen Sisse :)

Idag blev det skogen för Sisse och min del :) Vi båda hade verkligen superroligt! Jag var också på bushumör (saknar ponnytiden då man busade en hel del i skogen) men jag lät Sisse galoppera på nästan så fort hon ville fram till ängen! Helt underbart och det tyckte Sisse också! :) Lätt att få stop på henne med. Red lite dressyr på ängen och hon gjorde jättefina galoppfattningar och sen klättrade vi lite också.

På hemvägen styrde jag in på hoppbanan med en massa terränghinder och jag fattade galopp och kan säga så här, vi har bara travat där några få ggr innan och hoppat dom lägsta stockarna på ca 40-50cm. Nu tog vi alla hinder i full galopp och även dom blå tunnorna och däckhindrerna + vattenmattan. Sisse hann nog inte tänka så mkt och litade på mig till 110%. Sen blev det skritt resten av vägen :) SUPERNÖJD är jag!!

Här hoppar vi lite på ängen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback