Vill du ha mera besökare på bloggen?

Fick en idée av en annan blogg som jag tänker köra också! ;)

Ni kan få chansen att få ett inlägg publicerat här på min blogg! Ni får skriva hur långt ni vill och göra lite reklam och berätta om er själva och era hästar så bra som möjligt med bilder m.m. Max 5st bilder får vara med i inlägget men det får vara hur långt som helst. Så ni skickar in erat inlägg i ett mail till [email protected] så kommer det att publiceras här på bloggen! 

Jag kommer välja 5st som skickar in, den som har gjort inlägget snyggast och om det är bra skrivet! Så sätt fart och skriv lite om dig och dina hästar elr andra djur med lite bilder i och skicka till [email protected]

 


Kommentarer
Postat av: Amanda Nilsson

sv: haha ellerhur ;D <3

2011-06-07 @ 20:49:28
URL: http://resilient.blogg.se/
Postat av: Amanda Nilsson

får jag härma idén (a)?<3

2011-06-07 @ 20:50:15
URL: http://resilient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback