554 bilder...

Varit en bra dag i stallet! :D Ska försöka göra allt kortfattat så det inte blir tråkigt att läsa :)

Började med att rida Yazz vid 12 tiden :) Han var duktig och vi tog även några skutt! :D Första gången han hoppade med ryttare och han skötte sig mkt bra, hela 50 cm! :D Duktig! Red Sisse efter och hon var så sjukt pigg!!! En ferrari som hade högst växlen i hela ridpasset, pust! Hon låg på ovanligt mkt på bettet och jag fick jobba mycket med halvahlter och volter och hitta på något åt henne hela tiden. Galoppfattningarna gick bra, provade en från skritt - klockren! :D Testade bara för skoj skull :) I första galoppen var hon riktigt fin och kunde galoppera på långsidan utan hon ökade! :D:D Men sen gick det inte :P Låg på en volt och minskade och ökade den...I slutet fick jag henne jätte avslappnad och fin och vi hittade den fina takten och då började jag trava av henne...Riktigt fin då med! :)<3

Gick sen bort och fotade på Inga-May träningarna som ni kommer att få se bilder på :) Blev inget på ridskolehästarna men är i stallet hela dagen imorgon också ;)

Nu ska jag fixa till bilderna och sen får ni se dom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback