Alla måste bara läsa!!!!!!

ALLA (!!) läsarer och tittar sen på sidan...

Jag kan verkligen inte fatta det jag själv ser! Har en häst bok som heter BILDEN AV HÄSTEN. Det är en som heter Bob Langrish som har skrivit och tagit alla bilder i den :) Har tittat på nästan alla bilder på hans sida och jag säger bara WOW! Man får tårar i ögonen efter varje bild men tittar på! Man får en sån känsla i kroppen, man blir både glad och väldigt ledsen av att titta på bilderna och vilken fotograf han e! Han har iaf vart i massa länder runt i hela världen och fotat vildhästar och stora "kändishästar", han har fotot sammanlagt 190 olika rser, från den minsta rasen miniatyrhästen till största häst rasen! Även vart runt på shower, kliniker, vart med och fraktat hästar, han har då fotat detta i olika länder alltså!

Det är bilder från härliga, nyfikna föl, vackra arab hästar m.m. m.m.!!! Härliga bilder på hästar i solndegångar och hästar i flockar som galopperar i full fart med sån kraft genom vatten, ja man ryser när man ser bilderna! Så enormt vackra och tårar i ögonen, det får man! Men det finns även väldigt och då menar jag väldigt otäcka bilder på sår hästar har som dom tar in och behandlar, hovar som är helt försörda till hästar som bara är skin och ben. Stora bölder på kroppen, ja allt! Man får sig en riktig tankeställare när man ser dom bilderna...Och jag gråter verkligen, usch vad hemskt!! Finns även bilder på hur dom fraktar hästarna från Iran tex, står på ett lastbilsflak bara. Finns också otäcka bilder på ridolyckor, kan ju säga att aldrig att jag tävlar fälttävlan elr hoppning på hög nivå inte! Usch så hemskt! Nu får ni titta in själva ;) Tycker alla ska titta in, finns ju inte bara otäcka bilder inte ;)

Sidan:
http://www.boblangrish.com/index.php
Gå in i galleriet så kommer det upp album :)

Några bilder han tagit :) Helt otroliga, finare och otäckare finns det kan jag lova!!



John Witiker också ;) Finns massa bilder från denna olycka...



Kommentarer
Postat av: sofia

coolt, och läskigt på samma gång..

2011-03-29 @ 20:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback