Äntligen är dom mina!!

Åhh, vad glad jag är! :`) Nu är tretorn stövlarna äntligen mina!! :D Robban skulle in till Borås idag så han var snäll och hämtade dom på myone :) fick bara skicka med pengar till dom :)

Får först se och prova dom ikväll när han kommer hit :D Som jag längtar!!!

Sisse får kanske vila idag, har inte riktigt bestämt mig ännu ;) Om hon ska gå blir det ett rent skritt och travpass i lång låg form :) Skönt att röra på sig lite efter gårdagens träning. Annars blir det en massa mys med att ta och få bort lite vinterpäls :D Det är lika härligt det! Ska även upp och sitta på två av Therese pållar, Jazz och Challe :D
Spännande!! :) Ska ta och repetera all glossor vi har i engelskan, 200st!!! Sen stallet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback