Båda hästarna gick toppen!

Började med att rida Sisse :) Tog hoppsadelen, var för lat för att rida i dressyrsadelen :P Travade fram henne i en låg lång form på serpentinbågar :) Sen började jag att korta upp tyglarna lite och flyttade henne lite åt sidan - sluta, öppna och skänkelvikningar :) Skänkelvikningarna gick kanon bra!! Körde sen i trav också :) Första galoppen fick hon rulla på i ett lite friksare tempo så hon skulle komma igång. Annars var hon mkt fin i galoppen idag, fast fattningarna satt inte över huvudtaget idag :/ Travade sen av henne och då var hon jätte avslappnad och fin :) Mamma skrittade va henne i ca 20 min när jag red Yazz :)

Yazz gick också mkt bra! :D Hann att rida i manegen  en stund innan lektionerna började, sne gick vi ut i paddocken :) Travarbetet var bra och galoppfattningarna satt mer än bra! :D Duktig, bättre än Sisse iaf ;) Haha...

Blev inga bilder tyvärr :( Mamma fotade och tog säkert 30 bilder på mig och Sisse men hade fel inställning på och blev helt svart :( Så har inga bilder att vissa...Men lägger upp fler bilder från Inga-May träningarna i helgen, har några till jag inte vissat än :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback