Bra jobbat!! :D

Vad bra ni är på att kommentera!!! :D:D Blir jätte glad och jätte sugen på att blogga när jag ändå varit hemma hela dagen och får massa kommentarer :D Vickan blir nog också lika glad!! :D  TACK!

Snart dags för en ny tävling när "stövel tävlingen" är avslutad :) Tänkte först prata lite med Vickan om det :)

Mamma är just nu i stallet och ska mocka och fixa hos Sisse + ha caféterian :) Igår glömde jag att skriva att Sisse hade ett nytt sår igen på frambenet, vad min häst håller på med i hagen har jag ingen aning om! :O helt sjukt ju! Får era hästar sår ofta? Sisse får det minst en gång i veckan :/ Bara att tvätta och hålla rent...

Min fina häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback