Busiga hästen!

Blev ingen ridning i dag som jag nämde innan :) men Sisse fick ta poch springa lite i ridhuset :D Och det tyckte hon var väääldigt roligt!! Bockade och sparkade och racade och höll på :P Hon var duktig och kom in till mig när jag bad om det :) Blåste luft elr vad det heter elr kallas ur näsborrarna och hade svansen som en arab :P Busiga hästen. Hon var iaf duktig och skötte sig bra :) Hon fick iaf röra på sig :) När snön är borta i paddocken kanske jag kan släppa henne där :)Mockade och fixade också...Har väldigt ont i halsen och mitt ena öga rinner jätte mkt.

Nu börjar snart Solsidan! :D Sitter inte vid datron där jag har alla bilder så får bli en bild jag redan har vissat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback