Det bästa ridpasset på läääänge!!!

Åhh vad Sisse var fin idag! :`) Tårar i ögonen så bra gick det!! :D Vi red inne i manegen, sjukt varmt var det! Satte upp ett rättuppstående hinder först på 50cm och värmde upp lite på det :) Sista språnget hade jag en otrolig känsla, både före och över hindret och efter! Kan först och främst säga att jag hoppade utan martingal idag också :D Men iaf...Hon lyssnade äckligt bra på mina förhållningar och var bara så otroligt duktig! :D När vi kom på det 50cm hindret sista gången samlade hon sig jätte mkt, aldrig samlat sig så mkt ens i dressyren och sen sista galoppsprånget längde hon sig och tryckte ifrån! Underbar känsla, mamma utbrast WOW, vad gjorde du? :O Hahaha! Slutade sen med 2 språng på 90 cm :) Likadant där, så himla fin! Hoppade jättebra! Hängde inte alls med i sprången, så runda och fina! Avslutade sen ute i paddocken, underbart fin då också!


Haha, titta ena frambenet! Jag ville ha ett galoppsprång till men blev ett halft :P

Och 90 cm! :D Några av bilderna kommer från när jag red där ute! Resten i ett annat inlägg :)

En glad Amanda!
Haft mina Tretorn stövlar en vecka och ridit med dom tre ggr :D Älskar dom, dock väldigt varma :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback