Finns bara ett par Tretorn stövlar i hela Sverige med normalt skaft!!

Jag är både arg och ledsen! Provade mina Tretorn stövlar när jag kom hem. Myone hade bara ett par kvar (!!) av tretorn Advance i storlek 39, MEN med långt skaft!!! Men vi köpte dom på öppetköp och gissa, dom var hur långa som helst, sjukt långa!! :´( Provade ju ett par med normalt skaft och dom var perfekta. Men myone hade dom inte längre. Dom har tydligen sålt 7st par Tretorn stövlar denna vecka då dom kommer att sluta att säljas. Så alla är helt galna i att få tag på dom :S Men dom i affären har letat över hela Sverige efter ett par svarta i storlek 39 och med normalt skaft och hittade ETT PAR i hela Sverige!! :O Så om vi ringer imorgon så tidigt som möjligt och säger att stövlarna inte passade så beställer dom hem dom tretorn som passar :) Dom finns 34 mil från Borås så en bitt bort :P haha. men jag SKA ha dom! ;) Bild på dom jag har hemma nu som jag ska lämna tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback