För trött...

Är helt slut i kropp och huvud efter en jobbig vecka med allt! Var i stallet och mockade och fixade och gav Sisse ett äpple :) Sen när jag kom hem gick jag och vilade. Det resulterade i att jag sov i två timmar, varit uppe nu och ätit bara och ska fortsätta sova snart för dagen...Haha. Är så himla trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen! :/Sängen nästa iaf! ;) Imorgon ska jag rida Sisse och Yazz...Yazz och jag ska bli filmade och Sisse får gå ett pass ute i paddocken elr i skogen :) Det är Inga may träningar hela dagen imorgon från kl 13.00 i manegen och på söndag också...Så rider yazz innan det börjar :) Tror nästan alla ska vara med utom jag nu i helgen och träna :P Men "som vanligt" ville jag inte...Finns ju också anledningen till vrf jag står över...

Men nu ska jag sova! :D Ha en trevlig fredagskväll!

Kommer något inlägg till efter detta som är tidinställt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback