God natt

Ska faktiskt sova nu efter detta blogginlägg. Är alltid så himla, fruktansvärt trött på fredagar...Och behöver verkligen vila upp mig inför dagarna som kommer. Har haft ont i halsen en vecka nu. Inget roligt alls, var ju till och med sjuk i måndags och tisdags :/ Imorgon står detta på schemat och jag ska försöka följa tiderna, kanske blir någon ändring!! ;)

09.00 - 11.00 Plugga engelska till provet på måndag medans dom andra sover ;)
ca. 11.00 frukost tsm med familjen
11.00 - 12.00 datorn + bloggen ;)
12.00 - 13.00 mera engelska

Sen vid 4 tiden ska jag till stallet och ta in alla hästarna och sen kvällsfodra mellan 7-8 tiden :)

Fram till kl 4 får jag se vad jag hittar på, plugga mera engelska säkert :P Så tråkigt så det finns inte men måste ha bra på provet och har knappt börjat än :/ Sen har vi nationella i fysik på onsdag vilket kommer att gå skit för jag är riktigt dålig i det! Det får gå som det går känner jag bara...

Under söndagen är det full rulle och helspäckat hela dagen! Och då menar jag det verkligen!!
Vi har morgon i stallet - mocka åt alla ridskolehästar m.m. Och ska hinna rida Sisse också. In till Borås och köpa mina ridstövlar :D Sen PLUGGA engelska resten av dagen...

GOD NATT bloggläsare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback