Min duktiga häst <3

Kunde rida idag, fast fick ha massa kläder på mig :P Red i manegen då det blåste storm ute och så har hon vilat sen i fredags :/ Med GUD så bra hon gick :`D Hade en jättefin känsla under hela ridpasset!

Vi värmde upp som vanligt i en låg lång form och överdrev lite med ställningarna. Efter det jobbade jag med övergångarna och fick ett jätte härligt stöd i båda händerna. Höll formen någorlunda i övergångarna. Hon hade också ett mkt härligare steg idag. Galoppfattningarn var lite jobbiga idag så fick hjälpa till med en smakning. Hade hon i en bra form och förskökte hålla den i fattningarna så fick det var därför jag fick hjälpa till :) Travade sen av henne efter att jag gjort lite galopparbete och travarbete i en lång och låg form :)

Hon var jätte svettig efter passet, skummade lite i ansiktet :P Hon jobbade mkt bra iaf!! :D 

Bild från idag efter ridpasset, taget med mobilen :)


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Åh, ni har ju knappt någon snö kvar! Var bor du? :D



kram

2011-03-08 @ 18:00:14
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Amanda

ja, visst är det underbart! :D Jag har häst i Länghem, ca 2 mil från Borås :)

Kram

2011-03-08 @ 18:08:58
URL: http://stallsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback