Min underbart snälla häst <3

Red både Sisse och Yazz idag också :D Båda hästarna gick toppen! Skriver om hur det gick med Yazz i ett annat inlägg senare med bilder! :D

Red ut med Sisse tsm med Sofia/Arlington, Vickan/Cassandra :D Sisse har inte varit ute i skogen på flera månader och hon skötte sig kanon! Vi rog tätten så hon fick mötta "farorna" själv :) Dock tittade hon bara lite och brydde sig inte så värst! Sitt vanliga jag i skogen helt enkelt! Vi tog sen en galopp på en raksträka och jag var fortfarande först. Trodde hon skulle köra en liten bockserie elr liknande men hoppade till bara lite fattningen och rullade på fint :)<3 Inget svårt att sakta av heller...Sen ville dom andra galoppera upp för backen till ängen, men jag valde att skritta upp. Så dom galopperade i förväg och vi skrittade efter. Trodde hon skulle börja små takta elr något eftersom hon inte varit ute på väldigt länge men hon gick lugnt och fint! :D Vilken underbart snäll och duktig häst jag har! :`) Gillar det starkt att om dom andra vill galoppera så kan vi skritta efter, vi gjorde också samma på hemvägen, skrittade/travade efter :) 

Så nöjd!! :D Tack flickor för en mysig uteritt! :)<3 Bilder kommer också ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback