Något jag verkligen måste träna på är...

Känns som min sits har försämrats, tänker inte så mkt på den när jag rider unghäst, finns så mkt annat man ska tänka på men när Sisse går riktigt bra så faller även sitsen på plats :)
Jag tittar även ner ibland av någon konstig anledning när jag rider själv. Om jag inte tittar ner lägger jag huvudet på på sne :/ Det var nog allt jag kom på just nu :P Finns säkert massa saker :)

Har ni något ni måsten förbättra elr har någon ful ovana? :)

Älskar Sisses galopp <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ovana; måååånga, sitter ofta med skänklen för långt fram, höger armbågen åker med ut :S

2011-03-09 @ 19:36:23
Postat av: Amanda

Jag kan bara hålla med dig. Antingen sitter man som en liten anka i sadlen elr i "soffläge", solsitts elr som en hösäck :P

2011-03-09 @ 19:46:18
URL: http://stallsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback