Nej....

Blir nog ingen ridning idag heller, mormor och morfar ringde precis och sa att dom åker till oss snart...Då kan vi ju inte åka till stallet :( Sisse vilade fredag och lördag också så om jag inte rider idag kommer hon vara som en kanonkula imorgon, hjälp! haha. Ibland går hon hur bra som helst när hon vilat mer än två dagar elr så är hon en rodeohäst :P

dock hade mormor och morfar en överraskning med sig så man blev lite nyfiken! :D haha. Hoppas jag hinner att rida en stund iaf :) Mamma skulle fota mig men vet inte om det blir av då det säkert är mörkt innan jag är i stallet :/ Mån och tisdag blir det bilder iaf :D

Jag hoppas på en bra och riktig överraskning när jag inte kommer till stallet ;) Haha....Och rösta på vilken stövel du tror ska bli min!! :D Och jag får ju inte ångra mig nu och det vet jag att jag inte kommer att göra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback