Oj, det var allt nära!

Är hem kommen från skolan :) Kom och tänka på vad det var för datum idag då zoomin.se läggs ner sista mars. Trodde det var sista idag och fick typ panik då jag själv har/hade en sida där. Men iaf, jag skulle spara en hel del mail som jag har där så därför blev jag orolig att det var sista idag! :O Men som tur var så var det ju inte det ;) Så måste komma ihåg det så jag kan spara min mail :) Har 20st som jag vill ha kvar, massa mail från alla Kalles gammla ägare bland annat :) Så ja, ett måste att jag sparar dom ;)

Sisse får vila idag, men imorgon kör vi på ett dressyrpass i manegen/paddocken elr dressyr i skogen :) Hälge ska på hundkurse idag också :) Så därför kommer jag inte till stallet...Mamma tar mockningen och de efter träningen.

Jag ska själv plugga, elr försöka ;) Kör någon bloggpaus då och då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback