Sisses sadel

När jag ändå skrev ett inlägg om jennys sadel så kan jag ju skriva om vad Sisse har för sadel :)
Vi har provat ut sadlar på sandris med kalle, jenny och Sisse och tycker det är jättebra där!! :) Någon mer som varit där?

Sisse skötte sig iaf jättebra och jacson sadlen passade hennes rygg jättebra! Det blev en Jacson santa cruz - arthur deluxe dressyr. Lånad bild!!
en jätteskön sadel måste jag säga!!
har även en hoppsadel av jacson
Och detta är en jacson santa cruz :) man kan bytta "klossar/stöd" framme till knäna vilket är bra!

Någon som har något att säga om dessa sadlar? Passar dom flesta hästar, kalle min c-ponny hade en exakt likadan hoppsadel i samma storlek och allt så igentligen  hade vi inte behövt skicka med den. ist köpte vi en ny igen tíll Sisse. Och kalles sadel hade blivt så bra inriden...så får jag rida in en ny sadel :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback