Sjukt trött!

Är hur trött som helst, helt slut i hela kroppen. Har sovit nu i över två timmar, skönt! Ska snart plugga lite till provet imorgon :) Sen ponnyakuten och Solsidan ;)

Känner redan nu hur mkt träningsvärk jag kommer ha i hela kroppen imorgon när jag vaknar! Efter alla ridpass i helgen ;) Haha.

Slänger in något mera inlägg idag och gör något tills imorgon :) Blev jätte sugen på att rida ut i skogen idag när jag skrittade ut en sväng så kanske ska ta och ge mig ut :D Hade varit roligt både för Sisse att se lite annat och jag kommer nog inte kunna genom föra ett dressyrpass imorgon :P haha...På tisdag blir det hoppning iaf! :D

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe, jag tror nog allt att du fick kämpa på bra med slöfocken Charlie!



Tänk vad "vältränad" du var när du hade Kalle! ;D

2011-03-14 @ 09:39:24
URL: http://www.stallthema.zoomin.se
Postat av: Amanda

Haha ja...Men det är roligt det också :)



Ja jag var nog lite mera vältränad då ;)

2011-03-14 @ 13:51:32
URL: http://stallsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback