Strax stallet :D

Blir strax till att åka till stallet! :D Höjd punkten på dagen ju!! Ska först rida och hoppa Sisse :) Lite bana m.m.
Sen ska jag rida en liten stund på Jazz :) Kommer bli super och förhoppningsviss är jag inte helt död efter jag ridit Sisse som jag var igår :P haha...Gjort illa foten igen på idrotten också, en vrikning så har lite ont men det ska nog gå bra :) Tror foten blivit svag efter att jag vrikat den så mkt så det händer väldigt lätt, bara att hoppa ner från hästen kan gå illa ;) Får ta och träna upp "styrkan" elr något i den igen :)

Sen vill jag även säga TACK till min mormor som betalade frakten på stövlarna :) Hade inte 200kr kvar så hon var snäll och betalade :D

Jaja...nu till HÄSTARNA! Bjuder på två favorit bilder på Sisse :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback