Träningen gick jättebra!!!!

Är jätte nöjd över min häst!! :D Hon gick så bra så idag! När jag värmde upp innan Gustav hade kommit var hon lite seg, tog inte dirket skänkelen och var lite stum i munnen. Men det släppte sen när Gustav kom ;)

Jag är mest nöjd med galoppen! :) Hon var så lugn och fin och blev ingen rodeo show inte för publiken ;) Haha, Sisse har blivit duktig! Men en sak som jag inte fattar. Jag kan verkligen inte fatta galopp i dressyrsadelen, jag blir tokig! När jag rider med hoppsadlen går det klockrent men inte med dressyrsadlen. Det är något jag MÅSTE träna på!! Tips får ni gärna komma med ;)

Sisse var iaf jätte duktigt. Det svåraste var nog att göra skänkelvikning snett igenom och Sisse skulle vara extra böjd/ställd, riktigt svårt!! Sen i slutet skulle vi trava så sakta som möjligt, så hon nästan saktade av till skritt + kunna lägga en volt. Roligt att hon kunde gå så sakta men det var jobbigt för mig med :P

Bilder kommer när Robban kommer hit, lägger upp dom då så fort som möjligt :) Så ni får vänta med bilder ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback