Underbar dag!

Vilken bra dag det varit idag! :D slutade tidigt + att båda engelska lektionerna av fyra lektioner var inställda! ;) Åkte sen in till Borås för intervjuv för sommarjobb på Borås djurpark :) Och fick det också så kommer gå runt och leda ponnysarna! :D Super roligt!! Sen hämtade jag även mina stövlar, ÄNTLIGEN! :D

Red sen Jazz och han gick mkt bra idag! :D Han lyssnade mkt bättre och lyfte inte på rumpan idag ;) Kan också säga att mamma är helt förälskad i han! Haha...Ja han är iaf riktigt charmtroll!!

Red Sisse sen ute i paddocken och red även då med mina stövlar :D Hon var något grymt fin i munnen, hade ett stadigt stöd och hon låg i samma form och var bara så underbar!! :D Galoppen var också helt underbart fin! Dom tre första galopperna var mkt mkt fina och vi kunde galoppera på långsidorna UTAN att hon ökade :`)
Hon lyft lite på rumpan idag när jag kom åt henne, ena stunden trodde jag att vi skulle hoppa ut ur paddocken :P

Och mina stövlar var också helt underbara att rida i!! :D Och dom är inte ens inridna än så kommer förmodligen bli ännu skönare! :) Någon bild kommer från ridpasset, mamma hann ta tre kort sen tog batteriet slut :P hehe... får se hur dom ser ut innan jag lägger ut dom ;) Kan också skriva en nakdel med stövlar, dom vr något SJUKT varma!!! :O Trodde mina fötter skulle dö av värmeslag, hahahahaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback