Usch, sådär trött igen!

Är sjukt trött nu igen! Orkar inte gör något, precis kommit hem från skolan, sov som en stock på väg hem i bussen och ramlade ner här i soffan...Och vad kan det ta hem från skolan, 10min? Ska äta lite och så sen stallet och rida två hästar. Sisse får gå i skogen idag har jag bestämt iaf :) Men när man väl har kommit till stallet så piggnar man till :) Tur det! ;) tror jag är trött för jag pluggade en massa igår så har ont i huvudet + att vi haft två simlektioner idag :/ Och imorgon kemi prov...

Hoppas ni är piggare än mig! :)

och jag och Sisse ska va med för hopptränaren Ulrika nästa helg på söndag! :D Våran första hoppträning detta år ;) hehe. Sen fredagen den helgen är det Gustav träning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback