Var med och tyck till!


Tänkte hissa och dissa schabrak från hööks, håller ni inte med så får ni slänga in en kommentar! ;)


Detta schabrak får en hiss av mig! Gillar själva "ruttorna" på schbracket och kanten runt om! :)

Detta schabrak får en självklar diss från min sida! Stjärnor på sidan faller inte mig i smaken. Men om jag hade B-ponny hade jag säkert tyckt det var skit snyggt! ;) Hahaha!

Schabraket får en diss från min sida! Tyckte det var snyggt när jag såg det på bilden men sen när några i klubben skaffade dom så ändrade jag mig helt! Ingen bra passform, skaver också där upp mot ryggen så pälsen lossnar!

Detta schabrak faller mig inte heller i smaken!! Stor diss! Hade varit så mkt snyggare om siffrona hade varit borta, förstör det mästa...Annars har det en härlig röd färg ;)

Så, det var det! :) Tar fler imorgon så det inte blir så mkt på en och samma gång! :) hade tänkt köra med träns m.m. också om det hade varit kul?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback