Vårdcentralen :)

Kommit hem från vårdcentralen och stallet nu :) Kollade upp öronen om jag hade öroninflamtion och eftersom jag haft det sen helgen så höll den på att gå bort :) Toppen! Åkte sen direkt till stallet för att ge hästarna lite mat och så satte jag täckerna på plats och så fick hon ett äpple :) Nu ska jag inte göra så mkt mera idag, jag har ju ingen ridning att se fram emot, blir väl typ datorn, TV:en och så ska jag fota! :D Pyssla lite med pannbandet också ;)

Vad tycker ni föresten om dessa stigbyglar? :) Är jätte sugen på ett par liknande iaf! :) Dock vill jag inte hoppa när det inte är säkerhetsstigbyglar...Och det är hoppning jag tänkt ha dom till :) Vet någon om dte finns liknande i säkerhet för en liten summa? :)

Kommentarer
Postat av: Emma

hade dessa stigbyglar förut, upplevde att dom 'vrid' sig och gjorde ont mot insidan av foten, tyvärr :/

2011-03-17 @ 18:21:14
URL: http://horsechicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback