Andra djur på gården...

Har nu packat klart allt jag ska ha med till tävlingen imorgon :) Sover inne i Borås hos pappa så han kör mig till stallet och så mellan 11.00 och 12.00 och tävlingen börjar sen kl 13.00. Tror inte jag rider ett pass med Sisse innan tävlingen utan hon får bara en lång uppvärmning på en 30min kanske...Jag kanske har Ebba till hjälp så vi hämtar upp henne innan vi åker mot Länghem och då har jag en som kan hjälpa mig med framridning m.m. Jag ska ju starta Yazz också så det blir lite stressigt där emellan så då är det bra om Sisse är lite uppvärmd av Ebba innan ;) Sen ska det ju regna men vi hoppas ju på underbart väder! :D Iaf uppehåll ;)

Lite andra djur som finns på gården som Sisse står på ;)



Fick inte riktigt fokus på flugan :P Ska göra lite tidinställda inlägg tills imorgon nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback