Dagens ridpass

Dagens ridpass gick sisådär i början men gick mkt bättre i slutet! :D Hon var lite små sur och vi hittade ingen takt alls utan hon var bara springig och så hade vi problem med ytter idag :P La sig på inner så det var mkt jobb med det sen gick det prima! :) I galoppen ville hon ta upp lite "gammla vanor" och lekte lite rodeohäst :P I traven efter också sparkade hon och höll på :P Började med en massa skänkelvikningar m.m. så hon skulle få tänka på annat.
Hon elr ska jag säga vi gjorde kanon fina skänkelvikningar från A ut till långsidorna :D Allt flöt på riktigt bra och jag visste inte att hon hade fattat så mkt av skänkelvikningar. Dom var verkligen perfekta. Kanske fanns något litet att slippa på som det alltid finns :)

Blev inga bilder för när mamma skulle starta kameran så funkade den inte och då hade jag ju självklart glömt batteriet i laddaren hemma, HAHA! Så kan det gå ;) Ska vara lite nogar med det tills nästa gång :D

Får bli en osedd bild från igår, dock tittar jag precis ner :( Hästen är i "felstegsposition"också...


Sisse blev också väldigt glad av att se mig när jag hämtade henne i hagen så hon kom travandes i full fart! :D Sötnosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback