Duktig tjej <3

Idag blev det som sagt lite bommar, men inte riktigt som det var tänkt :P Jag red tsm med Vickan och det blåste något enormt mkt så vi red i manegen ist och la ut två bommar på en volt och även ett hinder över medellinjen på ca 50cm. Sisse var jättefin innan vi började med bommarna :P Trevlig i galoppen men vill ha fram henne lite, lite, lite så inte den blir så "hackig" som den var idag. Berode nog väldigt mkt på underlaget också för hon saktade näästan av till trav. Igår var den perfekt ute i paddocken! Kunde till och med fatta galopp från skritt (!!!) i paddocken och vi kom knappt upp i galopp från trav idag i ridhuset :P Ville inte heller trava fram i lång och låg form där inne heller. Ville avslutat ute i lång låg form men det gjorde jag inte, körde i skritt ist ;) Hon tyckte det var kul att hoppa över det lilla hindret och över  bommarna och så jag är nöjd! :) Som ni kanske listade ut medans ni läste blev det inga bilder då vi var inne...MEN, jag har ju vääldigt många bilder från igår som jag tänkte vissa er i ett annat inlägg :D

Sisse i sitt nya stall som hon stått i nu i en vecka och två dagar :)



 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback