Funderar och funderar...

Funder på hur jag ska lägga upp ridpassen nu imorgon onsdag och torsdag. Hon ska vila fredag hade jag tänkt innan tävlingen, om det blir någon tävling för våran del. Vet inte om jag vågar hoppa fram i ridhuset, får ta och rida fram i skogen och hoppa terränghinder ist ;) haha! Nej, jag får se hur jag gör :) Men iaf, jag räknar med att det blir tävling på lördag. Så imorgon onsdag får det bli ett kort dressyrpass i paddocken och torsdag ska vi ut i skogen och galoppa oavsett väder! ;) Lite konditionträning då...Ska kolla om jag kan rida Yazz på torsdag också :)
Saknar lillkillen nu och kanske ska starta han på CR hoppningen på lördag! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback