Godmorgon!

Det är redan 13 grader ute vilket är jätteskönt, kommer bli en varm dag! :D Sisse får lunka i skogen idag ju. Blir ju nästan som en vilodag för henne ändå :) Får se om Amelia kommer, det tror jag men väntar på ett sista svar ;)

Tror vi kommer rida till ängen och rida där lite, Amelia har ju inte ridit sin gammla ponny på några år! :D Sen hade jag tänkt sätta upp henne på Sisse-skrutt ;) Jag älskar att sätta upp någon annan på sin häst, självklart inte vem som helst. Men man får se hästen från marken och arbeta kanske på ett annat sett och sen kanske man kan få tips själv som man inte kommit på :) Sen får det bli sjön för både Sisse och Zalza är som sjöhästar!! Får hålla in dom så dom inte simmar iväg, söta hästarna! Haha.

Men ni lär nog få helt underbara (!!) bilder! :D Sen resten av dagen/kvällen ska jag plugga! Veckan i skolan kommer bli hemsk, haha! Gör en lista :P

Måndag- biologi prov
tisdag- hemkunskapsprov
onsdag- SO prov + nationella matte
torsdag- SO prov
fredag- Låten ska vara klar i musiken och jag har inte börjat än, knappt ingen i klassen, haha, lyckat.

Så ni kanske kan förstå att jag ska plugga mkt? ;)


Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Åh fy så mkt prov, saknar inte skolan!

2011-05-08 @ 23:56:28
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback