Hemma från skolan & mot stallet!

Då har man kommit hem efter skolan och man har hunnit med att få i sig en stor skål med jordgubbar och grädde! :) Mumsigt! Ska snart till stallet och vi ska då släppa ihop Sisse med dom andra hästarna på bete :)

Jag får se om jag rider...Jag hoppas verkligen jag hinner för annars har Sisse vilat igår och kommer kanske göra det imorgon + på fredag då jag inte hinner :( Tävling på lördag och har smått panik för Sisse kommer vara så sjukt pigg så alla bommar på varenda hinder kommer att ligga på marken. Men ska ta och rida ut på morgonen och hoppa lite terräng hinder m.m. innan tävlingen då den inte börjar fören 13.00 :) Något jag också bestämt i för väg är att jag ska lägga en volt så fort hon inte lyssnar på mig. Så akta er ni som står inne på banan ;) Haha.

Jag är ute efter att hon ska lyssna på mig och hon ska inte köra sitt egna race runt banan och jag hänger som en vante efter. Det ska var kontrollerat, kommer inte ens hinna lägga volter i den farten och står det då ett hinder i svängen så kommer hon suga tag i det. hmm...Ja, vi får se hur det går! Kan bli riktigt spännande! :D

Bild från föra CR - hoppningen. Vi kör på orange schabrak ist för rött elr någon annan färg ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Gulliga hästar :) hur gammal är du och vart bor du?

2011-05-26 @ 16:57:38
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback