Hoppar runt av glädje <3

Kommer inte kunna sova en blund inatt, kommer bara ligga och tänka på min fin häst! Robban filmade ju som sagt hela träningen men den är indelad i fyra delar så blir det inte så långt på en gång :) Tittat på dom nu och det var längesen jag såg henne själv med ryttare på från marekn! Vilket underbart steg hon har, så fin. Längtar tills jag får vissa bilderna och filmerna för Er! Har ett par riktigt tjusiga bilder när hon verkligen länger ut steget och skjuter på med bakbena så jag hänger inte med och sitter i världens solsitts, ahaha! Min häst kan faktiskt ju..:)

Imorgon ska vi till stallet och morgonfodra hästarna + mocka hos alla ridskolehästar :) Ska också ta en promenad med kamera och häst :) Nu ska jag fortsätta att mysa framför TV:en, sen väntar min goa säng!


Kommentarer
Postat av: Yrsa

Åh vilken snygg häst!

Älskar verkligen svarta hästar, Något magiskt med dem :)

2011-05-07 @ 07:21:01
URL: http://yrsaarbelund.blogg.se/
Postat av: evelina

Gud vad snygg häst du fått tag i rååå:D

2011-05-07 @ 09:27:00
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback