Hoppning imorgon!

Imorgon står det hoppning på schemat! :D Med både Yazz och Sisse ska jag ta några skutt med :) Beroende på vädret imorgon så vet jag inte vad jag ska ha på mig :P Om det är lite kallar blir det min marinblåa Back on Track jacka till det ljusgrå/blå schabraket :) Mamma fotar så bilder får ni :D Ni börjar på lite "bortskämda" med bilder från varje ridpass nu ;) Men hoppas ni gillar det iaf! :D

Sen ska jag nog ta och rida i mina Tretorn stövlar OM det inte är 25 grader varmt ;) Dom är ju så sjukt varma elr så tar jag dom för att dom är så sköna och snygga! ;D

Precis ätit kladdkaka som jag gjorde till min bor, snäll syster jag är va?! ;)

Bild från senaste tävling :) Dags att börja andvända min andra förbygel nu igen kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback