Ihopsläppet

Gick jättebra måste jag säga! :D Sisse och Bella hade gått på betet sen i morses och dom hade vart glada! :D Nu skulle Sisse få träffa nordisen Sigge och fjordisen Yra. Lite spring som det brukar bli, men hästarna gick ihop två och Sisse och Bella höll ihop och släppte inte varandras sida. Sprang Bella elr stannade så gjorde Sisse precis likadant :P Så söta! Jag, mamma och Annerli satt och fikade utanför hagen också och jag fotade en hel del :) Delar upp bilderna i två delar så busbilderna i ett och sen lite "övrigt" i ett annat inlägg imorgon :)

Så länge tills jag fixat några bilder slänger jag upp en som ett smakprov ;)



Kommentarer
Postat av: Emelie Carlsson

sjukt fina bilder :) sigga är ju allt för go den hästen han är en fin häst :)

2011-05-27 @ 06:14:33
URL: http://duvetmemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback