Ingen ridning :´(

Blir ingen ridning idag heller! :( Jättetråkigt verkligen...Har lite feber fortfarande så det som sätter stop + att det regnar en hel del! Så Sisse har nu fått en hel veckas semester, skönt för hennes del men tråkigt för min del. Tror det blir vila för henne imorgon onsdag också om det nu inte regnar så ska jag ut i skogen :) Vädret avgör om det blir ridning helt enkelt ;) Jag hoppas verkligen på uppehåll så jag får rida! Haha.

Ska iaf till stallet lite senare och pyssla om henne :) Hon lär vara lite kall och blöt efter en dag utan regntäcke. Men hon har just nu inget som är helt då vi inte lagat den stora revan i det...Tar med mig kameran så blir lite porträtt bilder iaf ;)

Hade vart härligt med strålande sol imorgon när jag kanske ska rida på ängen så kan mamma ta lite mer härliga bilder! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback