Jag vill hoppa!!!

Har inte vart i stallet idag överhuvudtaget, måste bli frisk helt och hållet :) Imorgon ska jag iaf rida! :D Fast mamma sa att jag inte skulle hinna men jag bara måste rida ;) På söndag hade jag tänkt att hoppa lite och försöka sätta ihop två linjer med 4st hinder som man kan göra en bana av sen :) Ska klura ut och göra en egen lektion till mig själv :) Har även två lektioner jag ska hålla i inplanerade, kul! Tidien måste bara räcka till, men enligt mig gör den det. Haha.

Är också jättesugen på att hoppa högt, vrf vet jag inte. Är bara hur sugen som helst! :P Som när jag skulle hoppa Jenny en dag, var också jätte sugen på att hoppa lite högre så det slutade på 120. Känner precis så nu och det bara kryper i kroppen på mig. VILL HOPPA!!! Går så himla bra i hoppningen också så skulle vara kul att ta något språng på lite över 1m iaf :) Sisse har inte hoppat så mkt högre än 1m med ryttare på så skulle vart kul och prova :P Vi får se vad som händer på söndag.

Bild från senaste hoppträning för Ulrika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback