Jennifer och Kalle

Tänkte uppdatera er lite om hur Kalle har det och med lite nya, fina bilder också! ;) Jennifer som är medryttare på honom rider några dagar i veckan och har även tävlat lite med honom :) Hjälpte dom igenom en film jag såg från ett dressyrpass och skrev lite till henne vad hon skulle träna på och få upp kvickheten på honom m.m. Igår tisdag hade dom tränat på det jag hade gett i "uppgift" och det hade tydligen gått jättebra! Som jag sa; får man upp kvickheten för skänkel och ett bra tempo kommer det bli enklare att jobba honom i form och visst var det så jennifer!? :D Lite bilder på dom från ridpasset igår.

Saknar min lilla ponny <3



Visst ser Kalle stor ut? :D Tur att du, jennifer är så liten så du kan rida han i måånga år! ;)<3




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Guuud :D:D:D:D spricker :P



Ja, de e sant ;)



jättefint Amanda :D

Det e bra att va liten (Y) <3

2011-05-25 @ 19:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback