Pigg & glad häst! :D

Ridpasset är jag som sagt nöjd med! När jag skulle hoppa upp på henne var hon jätte ivrig på att få komma iväg så mamma fick hjälpa mig att hålla i henne :P Sen skulle hon åka först med bilen och Sisse ville hemskt gärna gå med en gång så stod och trippade på stället och skickade ut bakbenet någon gång :P Sen gick vi i sidled på vägen och hon småtaktade. Snacka om en något överladdad och ivrig häst! :P Söt är hon iaf!

Kände mest lite på henne idag och varvade mellan låg, lång form och lite kortare :) Gick super och hon gick strålande bra i galoppen :`) Mamma var snäll och fotade <3


Här ser ni skillnaderna på varven i galoppen :) I vänster varv som jag rider i på bilden över kan jag korta riktigt mkt nu och hon orkar gå i en lite högra form :) På bilden under är det i höger varv och hon orkar inte riktigt gå likadant som i väntser varv men vi tränar på det  och det kommer sakta men säkert :D



Skönt med lite ridbilder igen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback