Så duktig!

Sisse gick något grymt bra idag alltså! :D Så sjukt glad så ni annar inte! :`) Känslan var fantastiskt fin från början till slut. Idag hade jag henne verkligen mellan hand och skänkel och hon var väldigt lungn. Red för andra gången med remontnosgrimma på henne och det kanske var därför hon var så otroligt fin och härlig att rida?! :D Måste ha varit det och nu ska jag bara rida med det framöver hur fult det än är ;) Ska för skoj skulle prova ett tvådelat bett också och se om det gör någon skillnad :) Jag som köpte vanlig nosgrimma igår, haha! Dock var den sjukt stor! Nosremmen var 20cm för lång!! :O Så det blir massa nya hål lite överallt så ska det nog gå ;) Grimman var också lite stor och det var storlek full på den också, härdan efter ska jag bara köpa i cob storlekar ;)

Bilder också från passet och mamma var fotograf <3 Red även igenom LB:1 pogramet, skulle nog säga att vi gjorde bara en ända miss i en galoppfattning. Annars satt allt perfekt! Men det är inne i ridhuset vi har alla våra "problem" med fattningar och avsaktningar m.m.


Sisse hade en glad Amanda på ryggen idag också :D Ett stort leende på läpparna...Satt också och små skrattade, haha! Gick så himla bra ju! <3


Kortade även tygglarna lite smått i taget och det gick också mkt bra! :D Visst ser hon helt underbar ut att rida på bilden över?! :D


Något jag måste förbättra är mina fötter som åker uppåt :P Vet inte vrf jag börjat göra det? Hm...? Tänka på det nästa gång ;) Men bilden över är i slutet och då var hon ännu finare! :`)

Släng gärna in en kommentar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback