Shopping! :D

Var ju som sagt på Hööks utförsäljningen idag :) Är jätte nöjd med det jag fick med mig hem!! :D Tre stora soppåsar blev det ;) Hehe. Dock fick vi inte tag på ett regntäcke som Sisse skulle behöva just nu :( Revan i täcket var ju nästan en meter lång :/ Bilder och en lite text till det jag köpte :)


Dom röda är gummistövlar/gummiskor och dom andra vanliga ridskor typ :)


Ett par ridstrumpor och två par ridhandskar, svarta och vita :)


Back on track jacka marinblå, det dyraste jag såg och köpte idag för den delen :) 300kr, dock billigt ändå!
Så sjukt skön och varm och go.


Ridbyxor, dock en storlek förstora då det inte fanns i min storlek :/ Men det får man ta! :) Kostade ju lixom bara 50kr paret.


En riktigt go, grå väst :D


Vinterjacka :) Oxå riktigt snygg och härlig!


Fick tag på ett dressyrschabrak, bättre än inget ;) Men gillar det!


Köpte oxå ett par matchande lindor till. Trodde ja, jag när jag kom hem såg jag att dom var bruna och inte gråa :( Får ha något brunt på mig själv så ska det nog gå bra ;) Haha.


Ljusblått schabrak :)
 

Ett riktigt, riktigt snyggt schabrak i ett jätte härligt material :D Gillar det skarpt!


Ett strass/bling, bling pannband till nosgrimman här nedanför ;)


En nosgrimma till pannbandet ovanför :)


En grimma plockade jag med mig också;)


Täcke som var i något konstigt blandat material :P Blev också ett vintertäcke som jag ej tog bild på :)

Nå vad tycker ni? :D Själv är jag jätte nöjd! :)


Kommentarer
Postat av: alice johannesson (:

jättebra och fina grejer amanda! (:

2011-05-03 @ 21:16:10
URL: http://fjordingpower.blogg.se/
Postat av: Madde

Vart kan man köpa det bruna schabraket ? :) Svara gärna i en kommentar på min blogg ! :P

2011-10-22 @ 17:13:55
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback