Sisse ska flytta...

Nu ska vi flytta Sisse till ett annat stall om ca en vecka redan kanske! :D Yazz hamnar i Sisses box och Sisse flyttar upp till Yazz´s gammla stall/box när han är besiktiad och klar och redo att flytta :) Jag har längtat efter att få flytta Sisse i ett år nu så jag är hur glad som helst!!!! :D Ska bli så roligt och skönt och stallet ligger inte ens 500m bort ;) Så lika långt till ridhuset har jag fast får skritta på vägen en bit men det gör ju inget :)

Sisse vilar idag och jag ska börja röja inför flytten :) Allt ska tvättas som går att tvätta och rengöras, allt som är sönder ska lagas/slängas, smörja allt läder m.m. Jag längtar hur mkt som helst!!

Bilden är tagen för ett årsedan! Hon ser verkligen ut som en liten bebis häst på bilden! Någon som håller med? :D Haha.


Kommentarer
Postat av: sofia

haha, det hade jag helt missat. men det är ju som du sa, inte speciellt långt dit;)

2011-05-10 @ 09:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback