Sjuk...

Har haft ännu en bra dag på jobbet :) Inte alls mkt folk idag inte, men det kan vara skönt det också! Gick med Yrhätta fram till lunch, riktigt go och pigg och glad! :) Sen blev det Yatzy som fick gå med några få varv. Gick inte mer än 30 varv så det var inte mkt det! Blandat väder har det också varit.

Sisse har också blivit installerad i sitt nya stall och fått träffa sin nya hagkompis Bella! :) Så söta ihop! Varit där och fixat bland mina saker. Hade tänkt rida men är halv sjuk så det blev inget med det. Har ont i halsen och huvudet + att jag har feber, inget roligt!

Nu ska jag äta och sen slänga mig framför Tv:en! :)

Ska också försöka att fixa till lite bilder på Vickan och Myrra och några på Sofia från Inga-May träningarna i torsdags! Då får ni också se lite nya bilder! Sen blir det som vanligt bilder från ridpasserna i veckan!


Kommentarer
Postat av: vicky

ser jag fram emot haha :D

2011-05-15 @ 21:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback