Tävling - där alla kan vinna!

Tänkte starta en tävling där alla kan vara med och delta och alla kommer att "vinna" en länk här på bloggen + sin redigerade bilder publiceras här på bloggen också! Alla som skickar in en bild får då en länkning på bloggen!

Dock ska ju förstapriset vara lite mera värt än dom andra! ;) Så då får det bli en gästbloggning här på min blogg + en redigerad bild från mig! :) Andra och tredjepris får en redigerad bild! Dom andra får ju också en länkning som är med och deltar! ;)

Så sätt fart att klipp ihop lite bilder m.m. Lite bilder jag gjort:



Kan även göra header till den som önskar! Bilden över är en header som jag dock inte satt in någon text i än ;)



Vill ni ha några speciella bilder? Säg då till så fixar jag det! :)

Skicka in ditt bidrag till [email protected] och tävlingen avslutas på söndag nu denna veckan!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

JAG VILL HA EN HEADER! :D kan du göra en`gumman? :)Vill ju blogga lite nu igen :D

2011-05-31 @ 15:03:25
URL: http://stallcassamy.blogg.se/
Postat av: Liza

fattar inte riktigt hur man deltar i tävlingen :o



och är 1a pris typ gästbloggning och redigerad bild? ;p

2011-06-01 @ 16:00:26
URL: http://ltfkriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback