Tisdag idag...

Idag tisdag kommer jag ha fullt upp! :) Skola som vanligt, sitter i skolan för den delen nu med och är sen hemma 14.00 och sen 14.30 ska jag vara på baken tsm med mamma och fixa lite grejer och därefter blir det direkt stallet och rida min fina häst :) Idag ska jag slänga ut massa bommar så hon ska få lyfta på bena lite granna ;)

Tänkte lägga dom över spåret så blir dom lite upphöjda :) Så har gjort upp en skiss på mitt pass och var alla bommarna ska ligga :P 5 st bommar elr mer i följd på spåret iaf och sen ska jag även ha bockarna som är ca 40cm höga. Två stycken i följd så det blir studs. Sisse måste lära sig att inte ta alla på en och samma gång, hehe. Spännande! Mamma är med med kameran så bilder kan jag lova er :D

Ska man ha dressyrsadel elr hoppsadel då? Hmm...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback