Vad arg man blir!

Blogg.se funkade inte alls igår så kunde inte publicera något inlägg alls :/ Därför var jag frånvarande ;)

Red inte med Amelia igår, båda fick förhinder :( Men vissade som sagt Yazz för spekulanterna Camilla och Wilma :) Han var lite seg, ovantligt var det! men det var ju varmt och så hade han gått några dagar i sträck...

Det slutade med att Camilla ville ha han, Wilmas mamma är det och dom har Champ i mitt och Sisses stall :) Ska fortsätta att rida han till den 25 maj då jag ska starta en CR - hoppning i Svenljuga :) Sen ska jag även hjälpa dom lite då och då :) Bilder från när jag vissade han.

Fina lilla Yazz <3

Red sen Sisse till ängen för att hoppa lite terränghinder! :D Hon var superduktig! Vi hoppade två olika sorters däckhinder, grav och en stock som var väldigt kort som vi hoppade utanför hela tiden :P Hon hoppade, men inte över stocken, HAHA! Har bara bilder när jag hoppar däckhindrerna :) Mamma var snäll och körde med bilen genom skogen för att knäppa lite bilder och sola ;)


Mer bilder kommer i ett annat inlägg! :D


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad jättefin han ser ut här! superfotograf!!!

2011-05-11 @ 12:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback