Vad vill ni läsa om?

Tänkte bara höra med er...Vad vill ni läsa om elr är det något ni vill läsa mera om? :) Elr vill ni ha ännu mera bilder från ridpass? Kanske när det ser riktigt dåligt ut? ;) Kom med förslag! :D

Här är några förslag på vad jag kanske kan skriva om och det jag redan skriver om:

- Outfitar jag har gjort (ni kanske vill ha en presentation av min och Sisses outfit när vi har bilder på det?)
-
brukar också skriva om ridgrenar och olika raser ibland
- Mera fototips oftare? Om vad i så fall?
- Skriver ju också om ridpassen, ska jag skriva lite mera utförligare?
- Kanske en presentation av ridskolehästarna på klubben?
- Bilder på Sisses nya stall vs gammla? (hon flyttar idag sön)
- Tävlingar här på bloggen?
- Lyx vs budget har jag blivit lite dålig på men det ska jag komma igång med lite oftare då jag tycker själv det är roligt och bra!!
- Bilder på när jag rider andra hästar?

Skriv gärna en kommentar om vad ni tycker jag ska skriva mera om elr börja med :) det hjälper mig i så fall jätte mkt och det skulle vara jätteroligt att höra vad ni har att säga! Kanske blir det för mkt?


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja en presentation av ridskolehästarna skulle jag vilja läsa om ;) om det är värt att börja rida där igen haha!

2011-05-15 @ 21:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback