16 november

Sitter just nu i datasalen och har traktorteori. Självstudier och ingen lärare, blir inte så mycket gjort här :P Körde traktor innan lunch och det var mycket roligare än vad jag hade tänkt mig och vi fick göra lite övningar och köra en liten bana igenom "klossar", slalom m.m. Vi körde i ca 3 timmar.. Segt kan man tänka men tiden gick riktigt fort faktiskt.. Lite segt i början men sen när man kom in i växlingen och allt med traktorn så gick det bra och tiden rann iväg..

Jag stannar kvar i skoloan idag och hänger med en kompis till stallet och hjälper henne med hennes medryttarhäst "Tobbe". Hoppning står på schemat så ska hjälpa till med avstånd och med ridningen :) Kul kul! Sen ska vi käka pizza... Kan knappast bli bättre! Mamma tar hand om Sisse idag.

Amanda och "Tobbe", hästen är även till salu och har länkat annonsen innan. Hoppas det var ok att jag la ut bilden amanda! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback