Busig häst!

Idag satt jag upp på Sisse efter 8 dagars vila och vi gav oss ner mot paddocken! Hon var inte jätte pigg som jag trodde hon skulle vara vilket var skönt! Gjorde mest lösgörande arbete i en lägre form och sen så gjorde vi massa övergångar. Kunde bara skratta när jag galopperade.. hon sparakade bakut gång på gång och hoppade hit och dit. Ett stadigt mantag bara och lätt sits och försöka hänga med så gott som möjligt. Busiga hästen! Men lite roligt är det ;)

Har lite spännande planer för morgondagen! Mer säger jag inte fören allt är klart! Ridning imorgon på skolan.. dressyr på schemat och sitsträning och vi får rida i skolans dressyrsadlar, tjohoo! Har funderat lite på vilken pålle jag vill rida/ha, vi får se imorgon vilken det blir helt enkelt!

Bilder från föra året, men såhär såg det ut typ idag ;)  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback